''To możliwość spełniani marzeń sprawia,że życie jest tak interesujące''

czwartek, 13 maja 2010

Coś o mnie :)

To może coś więcej o mnie :)
Jakby tu samą siebie opisać? Co lubie? Co daje mi radość?
1.Na pewno sportowiec-sport wypełnia prawie caaałe moje życie,począwszy od trenowania pływania(5 lat ),następnie wioślarstwa (4 lata) i rzut oszczepem(jakoś nie długo, ale zawsze).W szkole brałam czynny udział prawie w każdej dyscyplinie-po lekkoatletyke do piłki ręcznej (zdobyte Mistrzostwo Torunia :D ) ,2 półmaratony i mnóstwooo innych biegów :D.Niestety teraz nic nie trenuję(jedynie mam powykrzywiane plecy od wioseł:P) ale biegam dość często,pływam i staram się jakoś aktywnie spędzać czas.Trzeba w końcu ''nakarmić'' moje małe ADHD :)
Troszkę zdjęć :
Taki Pudzianos :P
To co dawało radość :)
i dume z możliwości reprezentowania kraju na miedzynarodowych zawodach :)
2. Modeling-a raczej zabawa :) tak tylko zabawa :)
3.Przyjaciel :*
4.Rodzina :D

To tak w maxymalnym skrócie ;)

1 komentarz:

  1. haha...silna babka z Ciebie :). A to zdjęcie pod modelingiem...po prostu piękne... :*

    OdpowiedzUsuń